Thursday, March 24

Bild nr 6

En bild på ditt syskon:


Edvins pappa och en av de bästa människorna på jorden! Ska få äran att vara toastmadame på hans bröllop om mindre än en månad.

Jag vet att jag har lite läsare här på bloggen. För er som kommit nya så har jag en lite fotoutmaning. Titta gärna tillbaka och lär känna mig lite mer.

Ibland är det jobbigt att vara lärare (är djupt ironisk). Idag har vi gräddat våfflor. Så nu kan jag en massa onödigt vetande om just våffeldagen. Visste ni att det räknas som en svensk nationalrätt och att de sammanföll med Maria Bebådelsedag som förr kallades Vår frus-dag. Det blev så småningom i folkmun våffeldag, kan ni se sammanhanget?

Jaja, imorgon den 25 mars är det dags att moffa våfflor!

Kram på er!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin