Sunday, March 6

Söndagmys





Härliga helg,
Jag vet inte om det är all sol som har kommit till min del av världen eller om det är all Chi San som jag dricker. Men jag har jättemycket energi och lust att hitta på saker. Jag har till exempel städat hela köket och vardagsrummet (därav lite bilder här ovan), bakat pannkakor till frukost (kommer många pannkaksinlägg framöver) och suttit på balkongen och solat.

Nu säger jag inte detta för att på något sätt skryta eller få er att må dåligt. Utan mer för min egen skull, så när jag läser detta i veckan så kommer jag ihåg att i helgen var jag aktiv, så nu e det ok att ligga i soffan. Helgerna är ju trots allt det som gör vardagen uthärdlig...

Sen måste det vara bra för min kreativitet att blogga. För inte bara har jag tapetserat om ett loppisfynd från i sommars. jag har även pimpat en lampskärm och fotograferat en massa!

Nu ska jag ligga i soffan och surfa runt. Trevlig söndag på er!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin