Monday, February 21



Hej igen!

Tänka sig, två gånger på två dagar!
Så idag har jag varit hos frisören, i tre timmar! Känns som slöseri med sportlovstid...Men rödhårig blev jag, kanske syns det inte så bra. Men snälla bara säg att det blev fint, jag har ju suttit där så länge.

Jag fick ett bra förslag på bloggar av Emma som skriver Inspirerat. Hon har bloggtips på sin blogg. en av de bloggar som hon föreslog var ketchupmamman. Humor på hög (eller låg) nivå!
Tror kanske jag återkommer med fler bloggförslag senare i veckan, men man kan aldrig så noga veta. Kanske tar jag en bloggpaus igen!

Vill ni veta vad jag mer har gjort? Ok, kanske inte men jag skriver det iallafall, för det är min blogg och jag kan skriva vad jag vill.
Jag har hunnit ringa och boka spa i Ystad, på det här stället så i juni blir det spa! Sen har jag också bokat vinprovning på en liten vingård i Provence, dit åker vi också i juni (det blir en fattig månad) Allt detta medans jag låg i soffan och åt Frödinge kladdkaka. Det kallar jag multitasking!

ha en bra måndag!

1 comment:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin