Thursday, February 24

Jag är ledsen och livet suger! Men det tänker jag inte skriva om här, istället ska jag försöka ändra mitt liv och fokusera på vad jag tycket om.

Vad jag gillar i mitt liv:

Resor: Vi har två resor inplanerade i vår: USA (i april) och Provence (i juni) det kommer göra vårterminen så mycket kortare att ha dessa två att se fram emot.

Jan; han är den bäste i mitt liv, utan honom vill jag ingenting

Min familj
; Fan vad de är bra, de också! (saknar Adam lite, men han kommer ju hem till helgen!)

Vänner; Som jag inte träffar så ofta men som alltid är lika roligt att se. Vänner som har tid med loppisrundor!

Min lust att skapa
: jag kan inte ge den något annat namn, kreativitet är för högtravande, pyssel för nedsättande. Men just nu är det bara en lust, mycket lite blir faktiskt gjort...

Ok, det här var mina lustar i livet, vad är dina?

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin