Sunday, February 20

Tillbaks igen!

Nu stundar sportlov och jag funderar på hur jag ska lägga upp det. Jag har mycket jag vill göra och samtidigt vill jag bara ta det lugnt. Det finns ett behov i mig att skriva listor och organisera min ledighet, jag vet att jag hade mått bättre. Men istället kommer jag bara stressa och slappa helt oorganiserat. Sån e jag :-)
Imorgon ska jag till frisören och klippas och färgas, ju rödare desto bättre. Sen ska jag köpa mig något gott påvägen hem, ligga på soffan, skriva mail, boka hotell i Provence. Som avslutning ska jag gå på hotyoga, och därmed uppväga det goda som jag kommer att köpa på vägen hem från frisören:-)
Vad är en bra blogg? Vad gör en bra blogg till just det? Även om man inte är intresserad av ämnet så vill man läsa bloggen, hur gör man?

Jag är i behöv av nya bloggar, har ni några tips? Vi skulle kunna göra ett blogg utbyte?

Holabalo,

Cecilia

1 comment:

emve said...

Svåra frågor! Jag har tänkt i samma banor. Men jag har iafl en hel del bloggtips i min blogg om du letar lite! :)

http://inspirerat.blogspot.com/search/label/bloggv%C3%A4rlden

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin